Projektovou výukou ke klimatickému vzdělávání – Teorie a příklady ze školní praxe
Příručka se zaměřuje na využití projektové metody v klimatickém vzdělávání. Je určena zejména učitelům středních škol, kteří s projektovou metodou začínají, ale i těm, kteří již zkušenosti mají a hledají inspiraci u podobně smýšlejících kolegů. Provede vás procesem přípravy, realizace a vyhodnocení školního projektu a upozorní, na co dát pozor, na co nezapomenout a na co cílit při využití projektové metody ve výuce.
Seznámíte se s teoretickým ukotvením projektové metody i praktickými tipy, jak se školními projekty začít, a s důležitými aspekty, se kterými je potřeba při přípravě projektů zaměřujících se na klimatickou změnu počítat, abychom si dobře nastavili vzdělávací cíle a aktivity. Příručka obsahuje také popis šesti školních projektů napříč ČR, které otevírají téma klimatické změny. Celá příručka je doplněna tipy od učitelů, kteří projekty do své praxe začleňují, a také zkušenostmi žáků, kteří se na jejich realizaci podíleli.